پاسخ به سوالات


من سپاها روتو ضررم توصیه به نگهداری می کند .یامعاوضه باسهم دیگری

سیمانی ها یک رالی را باید از اوایل بهمن شروع می کردند که دقیقا خورد به افت بازار
اینجا یک بحث حرفه ای مطرحه: آیا این رشد سیمانی ها هنوز پابرجاست و فقط به تاخیر افتاده یا نه الان که باید رشدشان تقریبا به انتها می رسید و اصلاح شروع میشد ، باز شاهد افت بازار خواهیم بود؟
این مساله را در یک تحلیل بازش میکنم تا کاملا براتون جابیفتد.
سپاها را شما با یک سهم پیشزو تعویض کن درصورت آغاز روند سیمانی ها ستران می خرید


بنظرشما نرخ خوراک13سنتی چقدر روی تاپیکو تاثیر میذاره؟یا اصلا باچه قیمتی باز میشه؟

اینکه دچقدر تاثیر میذاره یک بحثه اینکه چقدر افت میکنه بحثی دیگر.

چیزی که کارشناسان و تحلیل گران صورتهای مالی و مدیران شرکتها می گویند تاثیر افزایش نرخ خوراک بیشتر از 15درصد برای هیچ شرکتی نخواهد بود که حتی بخشی از ان با افزایش نرخ های احتمالی جبران می شود اما متاسفانه چیزی که با آن مواجه هستیم ترس مردم از صف فروش است.
اگر روزی که پتروشییمی ها بازگشایی می شوند 4نفر در بالاترین قیمت درخواست خرید دهد شک نکنید همه صف خرید خواهند بود.
امروز صف مشکل اصلی تمام اقتصاد کشورماست


چند وقت پیش غبشهر افزایش سرمایه داد.هنوز بعد این مدت این افزایش سهام تو حساب من نیومده و همون تعداد سهامهای قبل از افزایش سرمایه رو دارم.بنظرتون چکار باس کنم؟!!!!

منم داشتم اما تو سبدم نیست باید چند سهم بخریم ببینیم اضافه شده یانه حتی اگر از قبل هم دارید باز با خرید و فروش چند سهم تغییرات جدید را کنترل کنید.
اگر هم نیاد تو حسابتان هیچ کاری نمی توانید بکنید جز انتظار

یکی از دوستان من مشکل شما رو داشت با شرکت تماس گرفتم براش شرکت گفت باید حضورا بیاید و برگه سهام رو بگیرید ببرید برای کار گزاری
به دلیل بعد مسافت گفتیم نمیتونیم بیایم
گفتند برامون درخواستتون رو فکس کنیم ببینیم چه میشه کرد


فاز دوم هدفمندی رو کدوم گروه ها تاثیر داره.مثبت و منفیش رو هم لطف کنید.

گروه سیمان بیشترین تاثیر منفی را می گیرد و بعداز آن فلزی ها و حمل و نقل و صنایع انرژی بر دیگر اما تاثیر مثبت !!! فکرنکنم مثبت هم باشد اگر هم ظاهرا تاثیر مثبتی بگذارد وقتی سوخت گران شود از جای دیگر تاثیر منفی میگذارد


نظرتون راجع به دتولید چیه ؟؟؟
برگرده بالای 1900 میتوان باحد ضرر 1590 خرید


قبلا نرخ خراک 5 برابر شد الان زحمت دادن کردنش 4 برابر...بازم شاهد جوگیر شدن این جماعت خواهیم بود.


جوگیر شدن را امروز دیدیم که چطور 93ملیون صف اخابر در عرض چند ثانیه ناپدید شد.
یک نفر نیست بگوید چرا پسهند امروز 8درصد نوسان داشت. برای یک شرکت افت یا رشد 8درصدی ارزش سهام حتی در یک ماه هم یک اتفاق مهم است.
سهند اگر بد بود چرا در صف خریدش بودیم و اگر خوب بود چرا رفتیم صف فروشش؟مگر در عرض چند دقیقه چه اتفاقی دراین شرکت افتاد؟

باید روش را عوض کنیم و جور دیگر ببینیم


استاد از این سهمها کدام را رد کنم
ثتران24%

دانا12
ثباغ12
وتوشه10
بقیه هم خکمک- ثغرب- پلاسکو-خزر-صادرات-ثاژن-خرینگ-وتوکا-رنا-

درضمن شپنا برای خرید چطوره"؟

اون بقیه را رد کن!!
البته درمورد دانا چیز زیادی نمیدانم.

شپنا خوبه اما شبندر بهتره


یک نظر در مورد سبدم میدین لطفا ؟ وسپه - اخابر - تاپیکو - وبملت - ذوب - آکنتور- رمپنا - تیپیکو

خوبه خوبه


شتولی حرفی برا گفتن داره؟

چی بگم؟ خوبه بد نیست. من ورود به اینگونه سهمها را به دیگران توصیه نمی کنم