شبندر دوشنبه 14 بهمن1392 19:48

شبندر

به نظر میرسد این سهم در خط 50 فیبو در قیمت 1443 تومان گرفتار یک نوع حرکت فرسایشی در بین یک الگوی مثلث متقارن شده است...از نقاط قوت این سهم قدرت نقد شوندگی خوب آن است. این سهم برای رشد چاره ای جز شکستن خط بالای مثلث و بعد از آن فیبوی 38.2 در قیمت 1517 تومان با حجم بالا و تثبیت بالای آنها ندارد...ظاهرا معاملات فردا و چهارشنبه برای این سهم حیاتی است و اگر شانس هم با این سهم یاری کند و فردا و پس فردا بازار هم مثبت و رو به رشد باشد امید میرود این سهم خود را از این مهلکه نجات دهد و به بالای مثلث و فیبوی 38.2 برساند... این سهم را رصد کنید تا از صعود احتمالی آن جا نمانید...