. دکتر غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه موارد مختلفی در جلسه صبح امروز بررسی شد، ادامه داد: در نهایت سهام داران عمده و سرمایه گذاران حقیقی به این جمع بندی رسیدند که به منظور حمایت بیشتر از بازار سرمایه، دو موضوع را در دستور کار خود قرار دهند. وی ابراز داشت: بر اساس این تصمیم، از امروز سهام داران عمده و حقوقی شرکت، سهامی را در بازار عرضه نخواهند کرد. همچنین، با توجه به شناختی از سهام خود دارند و اطمینان نسبت به ارزنده بودن سهم، سهام عرضه شده را خریداری خواهند کرد